Monday, February 14, 2011

*mih gnissim*

Rocketeer By Ryan Tedder Ft. Far East Movement. Pelik tak kenape aku letak title lagu ni? Lagu ni lah last dia suruh aku dengar :( Sweet weh lagu ni, aku pernah dengar, tapi aku tak berape ingat, so, aku tanye lah dia ni cerite pasal ape. Then dia cerite lah. Boleh kate harihari, setiap mase aku dengar lagu ni, sebab aku rindu dekat dia. Tapi aku taknak dia tahu tu :( Biarlah dia happy dengan orang lain kan? Huuu :( Apelah aku ni, macam obses. Gelii. Tak ye, aku tak macamtu. Sikit adelah. HAHA. Okayy, nak cerite pasal Valentine's Day. Ni lah first year Valentine's Day yang aku tak celebrate dengan sapesape. Ghee, sedih weh! Sumpah jealous tengok couple lain celebrate samesame! Even bende tu tak boleh celebrate, tapi, kalau untuk sukesuke, takpelah kot. Semalam petang, dia ade text aku. Dia cakap "kau ok tak?". Aku ni, since takde kesayangan, aku tak selalu topup. Lagipun duit aku banyak habis kat sekolah lah. Sebab harihari stayback. Pokaii! Balik cerite tu balik, lepas aku tak reply text dia, dia call. Aku tak tahu nak cakap ape, aku tahu dia dah takde feeling kat aku lagi dah. So, aku taknak lah beriya-iya sangat nak cakap dengan dia. Padahal, aku ni dah rindu dia gila gila! Tapi, sebab aku ni permpuan, aku taknak lah tunjuk. Ego lah senang crite. Malam tadi pukul 1 lebih, aku tak tidur lagi. Sebab aku rindu dia. Macammacam yang aku fikir. Aku fikir jahat aku buat kat dia. Semua lah! Pening. Sampaikan aku dah minum 3 cawan Nescafe WOO! Terukk. PATHETIC gila. Dia tanye aku rindu dia ke tak, tapi aku tak cakap pun, sebab aku taknak dia tahu yang aku sayang dia lagi. GRR, kenape aku asyik cakap pasal dia je? Takpetakpe, nanti kalau aku dah bahagia and dah jumpe life aku balik, aku mesti akan stop cerite pasal dia. Just Wait And See :)

No comments: