Monday, February 7, 2011

Lama Gila KAANN ?

Lame gila kan aku tak update blog aku? Mesti korang ingat aku dah bosan dengan blog. Kan? Taklah, sebenarnye sekarang ni aku busy gilagila! Alaa, lagipun aku tak selalu dapat lappy, memang tak pernah dapat pun. BHAHAH :D Okayy, aku nak cerita pasal life aku sekarang ni, aku dah single weh. Korang tahu? Aku dah masuk 7 bulan, lepas seminggu anniversary aku dengan dia, dia minta break. Sedih wehh! Tak tipu, tapi, ape nak buat, life must go on kan? :) Yelah, dia pun sekarang dah ade awek baru. Heiih, siapa kesah? Couple semue tak penting, kan? :) tak kemana pun, bak kate mak aku, "bukan kahwin esok pun" hahah :D Okayokay, nak cerite lain pulak, bosan lah asyik cerite pasal die je. Bukan hot mane pun, aduduuh! Aku kan form5 tahun ni, so, macammacam jenis sport yang aku masuk, EHH, takdela macammacam sangat, handball aje, actually nak masuk netball, tapi tak pro handball lah. So, macam waswas aje, Penat wehh, petangpetang aku stayback sekolah untuk training yang start pukul 4.20. Selama nak menunggu kan 4.20 tu, aku melantak macammacam lah kan. HHAHA, tak baik buang mase, betul tak? :) Aku kalau online pun aku online kat cc, yelah, takde mase weh, balikbalik je, aku terus target katil aku. Harap Maklum. HHHAA :D Lagipun, petangpetang training ni, at least boleh lah lupekan die. Yelah, sebab dapat enjoyenjoy dengan besties kesayangan aku, Syerot, Leeya and Fara. Tapi lagi best kalau kawan aku yang bubu ade. Seriously aku memang tengah rindu die wehh :( *GRR, STOP ZATY STOOOOOOOPPP! Jangan cakap pasal jantan tak gune tu lagi* Okaylah korang, kalau aku online lagi, aku promise aku upload yang baru. Sorry if cerite ni membuatkan mulut korang tenganga, eyy, maksud aku, mengantuk. HAHAHA :D byebye, takecare.

2 comments:

babyHoney said...

sygs : )
miss you .
sabar je dengan cinta niyh !

Zaty said...

hee , jiwang nye ! :)
thnks btw .