Monday, January 3, 2011

Goodbye For A Little While

Sekarang sekolah dah start and saye pula berumur tujuh belas tahun. Ape maknenye? Maknenye saye nak kene ambil SPM! Macam yang korang tahu, SPM tu tak senangkan? Samelah dengan aku. Aku ni memang 100% lemah subjek sejarah. Susah! Mak aku cakap, sebab aku ni malas nak membace. Tula lemah. Kesian aku kan? Tapi, SPM punye pasal, aku try okayy :) Yela, kalau SPM teruk, kemane lagi aku nak pergi. Kan Bella? Sape Bella? Die kakak aku lah :) So, aku dah bertekad, lepasni maybe kurang menghadap facebook kat lappy ni. Apetah lagi blog. Ye kawankawan! Orangorang yang sebaye aku tu, harapharap korang dah ready. Ni bukan PMR ye, SPM. Tak lambat lagi. TUPTUP! Dah terpacak dalam dewan nak ambil exam tu. So, get ready yeah :D Byebye kawankawan FB aku yang baikbaik tu! Example : Amirul Arsyad, Mizushima Sharan, Asyraf Dappy, Fritz Francois, Amsyar Ismail, Diana Khairunnisa, Honey Rohaimy dan sewaktu dengannye :) Sesiape ade number aku tu, rajinrajin lah call aku ye. Rindurindulah aku. Wish me luck guyss ♥♥

No comments: