Monday, January 3, 2011

Monday, 3 Jan 2011

Tengok, raserase itu date ape? Haihh, tak lain tak bukan, aku dah pun start sekolah balik. First day lagi dah macammacam yang jadi. Harini datang sekolah ramai kawan aku yang complain pasal baju jenama "CANGGIH" tu! Yela, mane taknye, baju tu tahun ni, semua saiz macam dah pelikpelik. Last year aku gune baju tu juga. Saiz 14 1/2 Okaylah, tak kecil, tak besar, biasebiase je. Tapi tahun ni, aku confident je ambil size yang same. Ruperupenye, MAK AIHH! Besar wehh! Firstfirst day dah rase macam selekeh. Hilang mood aku. Canggihcanggih ==! Lepastu, cakap pasal tudung pulak, kawankawan aku ni memang pakai tudung sejenis je :) Tudung macam cotton tu. Last year aku pakai size M, okay jela, macam biase. Tak kecil, tak besar. Just nice :) Tapi tahun ni, ADUHH! Sekali lagi rase macam tak kene je. Besar WEHH. Yela, aku ni pendek kan. Kalau pakai tudung besar, rase macam tenggelam jela. Aihh, aku biasenye ambil saiz yang normal. Sebab aku tak suke singkatmenyingkat ni. Maaflah ye :) Now, cakap pasal kasut pulak. Last year aku pakai kasut jename "NORTH STAR" saiz 2 OKAYY! Tapi, tahun ni, aku pakai saiz 3. Longgar gila wehh! Even aku pakai socks pun still longgar. Korang mesti tanye en kenape aku tak beli saiz 2? Yela, semua kedai yang aku pergi, semua takde saiz 2. Dari Jusco ke Tesco, Tesco ke Sahee. Haha. Diaorang cakap saiz 2 dah takde. Mati aku. Dahla time beli tu dah last minit. So, aku ambil jela saiz 3 tu. Ingatkan boleh muat kalau pakai socks. Rupenye same je :( Sedihsedih. Actually, aku takde lah kesah sangat pakai brand apepun. Asalkan dapat pergi sekolah dengan kemas and semangat. HAHA :D Tapi memang seriously lah, Harini lah hari yang paling selekeh pernah aku alami! Haihh, tak semangat betul! Bertambah pulak dengan pikir pasal nak SPM, pikir pasal Hafizal :( Macammacam. Dengan cikgu yang tak best and membuatkan aku mengantuk. Haihh, bosan gila hari aku harini :( Hope esok dah okay.

No comments: