Monday, March 14, 2011

I Want It Too!

Hahahaha :D Kenape aku fikir nak kahwin ni? COPCOP! Bukan sebab benda lain eh. Hehe :) Cite die ceni, 12 haribulan 3 lepas, aku pergi satu wedding family aku ni dekat Taiping, Perak. Die ni kire macam kakak sedare aku yang rapat gila lah. So, mak aku tu nak sangat pergi. Kitorang pun pergilah, hari jumaat malam tu gerak dari KL dalam pukul 8 lebih centu. Sampai dalam pukul 3 pagi. Lame kan weh? Tahu takpe! Kitaorang semue semangat sampai sanggup beli baju kurung sepasang untuk wedding tu. Theme die, Pink. Fuhh, bestbest! aku sampai je dekat Taiping, terus tidur. Bangun dalam pukul 7 sebab dah kene ade dekat rumah bride tu pukul 9. Sebab nak pergi bawak pergi nikah dekat masjid. Banyak gile hantaran. Aku pun macam biase lah kene pegang sedulang. Then, dah sia;p segale benda, pergilah port tempat bersanding, depan tu ade hantaran lelaki dengan perempuan, aku tengok, bendabenda yang laki tu bagi dekat perempuan tu, semue lawalawa. And nampak mcm exclusive gila. Tapi aku tak sempat tengok semue sebab ade yang dah diangkat, sampai je depan pelamin tu, hantaran semue disusun. Wahh! Then, aku ternampak, hantaran yang laki tu bagi dekat perempuan, Ipad dengan iPhone 4! OMGG! Gila best weh! So, korang dah tahu lah ape sebab aku nak kahwin kan. Sebab, aku nak hantaran macamtu jugak! Hee :) Untonglaah kan kahwin time zaman sekarang :)

No comments: