Wednesday, December 22, 2010

Penghabisan Duit.







Okayy, first sekali, aku memang obsessed dengan movie. Kalau ade cerite baru, aku mesti menggatal nak pergi. HAHA. Okayy, pasal narnia, actually aku takdelah obsessed dengan cerite ni. Tapi, sebab nak manghabiskan duit mak aku, aku pun pergilah. Time tu aku pergi dengan Hanis sepupu kesayangan aku tu. Time tu malam, so, kitorang amik lah ticket midnight. Sampaisampai kat tempat nak beli tiket tu, aku dengan Hanis taktahu nak tengok cerite ape. Sebab time tu banyak cerite yang bosan. Pilih punye pilih, tengoklah cerite Narnia yang baru tu. Time nak beli tiket, kitorang pun pilihla seat. Okay fine. Depan gila. Tapi diakibatkan tanak tengok esok pagi. Kitorang pun agree lah. After that pergi beli popcorn semue, then tggu utk hall. After 5 minutes, dah boleh masuk. WEHH! Sumpah depan gile. HAHA. macam orang bodoh je time tu. Aku pun tengok lah cerite tu. Lepas je satu jam, aku dah pening gila rase sakit belakang and apeape lah. dah macam mak orang. HAHA. sakit segale sakit. Die pun macamtu lah jugak. Terbuktilah sangat yang kitoang ni dah obsessed nak tengok movie :D Then, after Narnia dah habis. Kitorang pun keluar lah macam biase. Naik kerete and balik rumah. Sampai rumah je, melantak habishabisan. HAHA. Lepastu amik laptop and online sekejap lepastu terus tidur sebab satu badan dah sakit. ** 

Harry Potter pulak, time ni aku tengok dengan Aunty aku, Hanis, Kak Belle and Harith. Cerite ni best lah jugak kan, tapi tak tergolong dalam favourite aku. Cume aku layan jelah sebab dah bosan sangat. HAHA. Aku tak berape ingat sangat lah moment ni. HAHA, yang aku thu, orang jahat tu takde hidung. HAHA. aku dengan hanis dah tergelakgelak dah. Cerite ni bosan sebab dah tak tunjuk sekolah die lagi. Aku suke tengok sekolah die sebab macam cool. HHA. Okay fine ayat aku. apeape pun, kalau aku ingat, aku update baru :) 


No comments: