Wednesday, December 22, 2010

New Friends

Well, actually aku dah lame ade facebook. Ramai gila aku kenal orang. Dari schoolmate aku sampailah orangorang lain. Even takdelah kite rapat manepun, tapi aku tetap sayang korang.


Diana Khairunnisa :
Diana, aku pun takdelah kenal kau sangat kan? Tapi, aku rase macam nak je kawan dengan kau. Taktahu sebab ape. Maybe sebab kau baik kott :) Yang aku just tau pasal kau, kau suke Metal & Hardcore. Ken ken? Kau tengah in relationship dengan megat. Kau selalu pergi gig dengan kawan kawan kau. Andand, kau stay dekat Penang! Tu jelah, tapi aku dah anggap kau macam kawan aku ♥


Aina :
HAHA, first sekali, sorry lah sebab tak tulis name kau penuhpenuh. Sebab aku sendiri taktahu name penuh kau. SORRYYY! Okayy, kau mesti pelik kenape aku letak name kau kat dalam post aku. Yelaah, sebab kau sekarang ni dah jadik kawan baru aku :) SUKESUKE! Aku memang suke kawan baru. Setahu aku, kau ni besties dengan sepupu aku. Hanis. Kenalkenal? Die selalu cerite yang die suke kawan dengan kau and blablabla. Aku ni jenis suke dengar orang becerite. Macammacam lah! Aku pun taktahu macam mane aku boleh kenal kau. Alahai, FB lah kan, ape lagi. Kau comel and baik. Best sangat dapat kenal dengan kau ♥


Amsyar Ismail :
Okay, first thing, aku pelik. Aku ade kawan lelaki. HAHA. Okay fine. Kau baik dohh! Aku tak tipu. Kau da ade GF. Tapi tak sombong ahh. GOODGOOD. Aku suke kawan dengan kau sebab kau macam open je :) Tapi, aku tak pernah lupe yang aku dengan kau dah taken. Yela, selame kite membe pun, tak pernah terlebih kan. Kalau ade yang penting baru contact. Kalau tak, takde maknenye lah. HAHA. Aku pun taktahu macamne aku kenal kau. TUPTAPTUPTAP! Dah membe. COOL! Haha, Papepun, best kenal kau :)



Tu jelah kott kawan baru aku. BESTBEST :)

No comments: